1. dubna v 15ti minutách: Oslava jara, zábavy a přátelství...  

Posted by endeek


Tak jsem se v rámci zachování duševního zdraví a ozvláštnění předjaří rozhodl uspořádat neformální oslavu svých narozenin! Pravda, všímaví jedinci určitě namítnou, že jsem je už tak nějak měl, a to 30. prosince. Protože ale, jak jistě každý uzná, nepatří konec prosince k obdobím, kdy se lehce shánějí lidé na oslavu, posunul jsem ji...
Tákže... všichni jste zváni na jedinečnou oslavu mých 25. narozenin.

Kdy: středa 1. dubna (apríl je dost stylový pro oslavu zpožděnou tři měsíce) od 20.00

Kde: klub 15 minut, Olomouc

Co: oslava narozenin a trojediné vystoupení starých znalců vína, žen a dobré hudby - tj. za dj´ským pultem se vystřídají dj Endeek (má maličkost), dj SIS (Kuba Sís) a dj Matouš (Matouš Fridrich). Zároveň k oslavě jara a také jako pozvánka pro fandy moku jaru ne nepodobného bude v akci Zelená Božkov za 15 CZK. Dárků netřeba, vaší přítomnosti ano. Pozvánka platí pro muže i ženy a děti od 18let.

Těším se na vás...

1 comments

to zas bylo v álejích nablito. btw. v kolik jste to zapíchli?

Okomentovat

Endeek

Moje fotka
endeek
Olmitz a Ova City, Morava, Czechia
Zobrazit celý můj profil